Vaší náplní práce bude

  • organizovat, řídit a kontrolovat práci zaměstnanců: automechaniků a myčů
  • zpracovávat komplexní administrativu spojenou s provozem autodílny a myčů
  • kontrolovat a zajišťovat provozuschopnost vybavení a strojního zařízení včetně údržby a oprav, revizních prohlídek a kontrol
  • zajišťovat dodávky náhradních dílů, olejů a spotřebního materiálu pro údržbu, návrhy objednávek a likvidace odpadů
  • zajišťování interních a externích oprav
  • zpracovávat statistiky, přehledy a analýzy, rozbory, náklady
  • zajišťovat plnění úkolů vyplývajících z krizového plánu, havarijního plánování a dokumentace IZS

Požadujeme

  • úplné střední vzdělání s maturitou technického zaměření
  • řidičský průkaz skup. C, E, D s výhodou
  • praxi v řízení motorových vozidel a elektronickou kartu řidiče
  • uživatelskou znalost MS Office
  • opravárenství vozidel
  • průkaz profesní způsobilosti řidiče a praxe v oboru vítána
  • praxe v řízení vozidel s ŘP sk. E výhodou

Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, penzijní pojištění a další benefity.

Místo výkonu práce: Kundratka 1951/19, Praha, Libeň.

Práce na plný pracovní úvazek.

Nástup dle dohody.

Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz