Vaší náplní práce bude
- organizovat, řídit a kontrolovat práci zaměstnanců: automechaniků a myčů
- zpracovávat komplexní administrativu spojenou s provozem autodílny a myčů
- kontrolovat a zajišťovat provozuschopnost vybavení a strojního zařízení včetně údržby a oprav, revizních prohlídek a kontrol
- zajišťovat dodávky náhradních dílů, olejů a spotřebního materiálu pro údržbu, návrhy objednávek a likvidace odpadů
- zajišťování interních a externích oprav
- zpracovávat statistiky, přehledy a analýzy, rozbory, náklady
- zajišťovat plnění úkolů vyplývajících z krizového plánu, havarijního plánování a dokumentace IZS
Požadujeme
- úplné střední vzdělání s maturitou technického zaměření
- řidičský průkaz skup. C, E, D s výhodou
- praxi v řízení motorových vozidel a elektronickou kartu řidiče
- uživatelskou znalost MS Office
- opravárenství vozidel
- průkaz profesní způsobilosti řidiče a praxe v oboru vítána
- praxe v řízení vozidel s ŘP sk. E výhodou
Nabízíme
Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, penzijní pojištění a další benefity.
Místo výkonu práce: Kundratka 1951/19, Praha, Libeň.
Práce na plný pracovní úvazek.
Nástup dle dohody.
Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz