Hledáme kolegu či kolegyni k obsazení jedné z klíčových pozic pro efektivní, bezpečné fungování a modernizaci pražské záchranky.

Vaší náplní práce bude

  • řízení a kontrola činnosti útvaru informačních technologií
  • vytváření strategie a plánování rozvoje všech součástí informačního prostředí organizace
  • zodpovědnost za zajištění dostupnosti a adekvátní míry informační bezpečnosti proprietárních řídících systémů, pracujících v režimu 24 x 7 x 365 i podpůrných agend
  • řízení realizačních týmů IT projektů, odpovědnost za plnění termínů, rozsahu, kvality a optimalizace nákladů
  • plánování, pořizování, řízení dodávek hmotných i nehmotných komodit, zodpovědnost za úplnost a soulad se smluvními ujednáními
  • definice potřeb, posouzení, vyhodnocování a výběr komplexní projektů vývoje informačních systémů, technického a programového vybavení a informačních služeb
  • aktivní prosazování bezpečnostních opatření a zajištění informační bezpečnosti v míře odpovídající známým či předpokládaným rizikům k poměru k ceny informačních aktiv a služeb
  • úzká spolupráce s vedoucími pracovníky ostatních útvarů, navrhování a prosazování systémových řešení, koordinace požadavků, analýza rizik
  • prosazování trendů k modernizaci technologií, digitalizace procesů, konsolidace aktiv
  • plánování, rozpočtování a správa finančních prostředků, provádění finanční kontroly na úrovni příkazce operace stanoveného stupně

Požadujeme

  • VŠ technického směru, oblast IT výhodou
  • praxe na obdobné pozici minimálně 5 let, oblast IZS či zdravotnictví výhodou
  • manažerské schopnosti, vysoká úroveň komunikačních dovedností
  • znalost konceptů a postupů rámce ITIL® a schopnost aplikace pravidla Adopt and Adapt
  • znalost a praktické zkušenosti s uplatněním metodik projektového řízení (úroveň PRINCE2 Practitioner, případně PMI PMP nebo IPMA level B)
  • průřezová znalost informačních a komunikačních technologií na úrovni odpovídající zastávané pozici
  • znalost a praktická zkušenost se všemi fázemi životního cyklu informačního systému
  • znalost základních ustanovení zákona o veřejných zakázkách (aktivní účast v procesu zadávání veřejných zakázek a výběru dodavatelů)
  • velmi dobrá orientace v problematice informační bezpečnosti a související legislativy
  • velmi dobrá orientace v oblasti ochrany osobních údajů a související legislativy
  • schopnost efektivní práce se smluvními dokumenty, dobrá orientace v základní legislativě (Občanský zákoník, Zákoník práce)
  • znalost prostředí IZS, PNP a související legislativy výhodou
  • schopnost přemýšlet v souvislostech, vyhodnocovat rizika, nalézat řešení, stanovit priority, přijímat rozhodnutí a nést odpovědnost
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost, důslednost a zodpovědnost, ochota učit se novým věcem
  • schopnost práce v týmu, nastavit priority, delegovat činnosti, řídit rizika a kontrolovat plnění úkolů
  • schopnost práce pod tlakem a řešení krizových situací
  • znalost plánovacích a ekonomických procesů v prostředí příspěvkové organizace výhodou
  • čistý trestní rejstřík
  • ŘP sk. B

Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č.264/2022 Sb. v platném znění, plat cca 60 – 80 000,- Kč v závislosti na praxi, mobilní telefon, notebook, služební vozidlo, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, penzijní pojištění, možnost vzdělávání a další benefity.

Práce na plný pracovní úvazek.

Nástup možný od 1. 10. 2024

Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz