Náplň práce

Organizuje, řídí a kontroluje práci zaměstnanců autodílny a myčů, komplexní administrativa spojená s provozem autodílny a myčů, kontrola a zajištění provozuschopnosti vybavení a strojního zařízení včetně údržby a oprav, revizních prohlídek a kontrol, zajištění dodávek a vedení skladu náhradních dílů, olejů a spotřebního materiálu pro údržbu, provádění  inventur, návrhy objednávek a likvidace odpadu, zpracování statistik, přehledy a analýzy, rozbory, náklady, zajišťuje plnění úkolů vyplývajících z krizového plánu, havarijního plánování a dokumentace IZS.


Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č. 300/2019 Sb. v platném znění, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick days, pružnou pracovní dobu, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění/volnočasové poukázky a další benefity.

Místo výkonu práce: Nádražní 60, Praha 5 – Smíchov. Nástup dle dohody.


Požadujeme

Úplné střední vzdělání s maturitou technického zaměření, řidičský průkaz skup. C, E, praxi v řízení motorových vozidel a elektronickou kartu řidiče, uživatelskou znalost MS Office, průkaz profesní způsobilosti řidiče a praxe v oboru vítána, praxe v řízení vozidel s ŘP sk. E výhodou.

Profesní životopisy zasílejte na personalnizzshmp.cz