Náplň práce

Kompletní zpracování platů zaměstnanců a dalších plnění (DPP a DPČ), srážky z platu, daňová evidence včetně ročního zúčtování, zpracování pracovních úrazů a jejich odškodnění.  Vedení a evidence platových dokladů, náhrad mezd, pracovní neschopnosti, docházky, komunikace s úřady (ČSSZ, ZP, FÚ, soudy, ÚP…), součinnost při kontrolách. Poradenství zaměstnancům a vydávání potvrzení na jejich žádost, sledování legislativních změn týkajících se mezd a personalistiky, vedení personální a mzdové agendy.


Nabízíme

Práci v prestižní a stabilně kladně hodnocené organizaci, 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu, stravenky, volnočasové poukázky/penzijní připojištění a další benefity. Výhledově možnost získání služebního bytu. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů.


Požadujeme

VŠ bak./VOV/ÚSV s maturitou (výhodou ekonomické zaměření), praxi v oboru min. 5 let, dobrá znalost platové problematiky a související legislativy s přesahem znalostí do personalistiky, znalost práce v MS Office, samostatnost, pečlivost a spolehlivost, zkušenosti z rozpočtové nebo příspěvkové organizace, případně zdravotnického zařízení vítány.

Znalost účetního programu VEMA výhodou!

Práce na plný pracovní úvazek. Nástup dle dohody.

Profesní životopisy zasílejte na personalnizzshmp.cz