Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č. 300/2019 Sb. v platném znění, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, pružnou pracovní dobu, stravenky, volnočasové poukázky/penzijní pojištění a další benefity.

Práce na plný pracovní úvazek, nástup dle dohody.


Náplň práce

Tvorba a plánování kontrolního systému personálního oddělení, koordinace nastavení úprav a změn v personálním a mzdovém systému, zpracování statistických výkazů, přehledů a analýz pro náměstka ředitele SP, tvorba a kontrola personálních metod, programů a zásad personálního rozvoje, nastavení a zavedení personálních a platových procesů, zavádění nových postupů a metodické usměrňování způsobu aplikace předpisů a pokynů, kontrola faktur, rozpočtů, spolupráce s finančním oddělením na přípravě forecastu a rozpočtu, komunikace se zřizovatelem organizace, aktivní činnost na HR projektech.


Požadujeme

Vysokoškolské vzdělání, praxe v oblasti personalistiky výhodou, velmi dobrou orientaci v zákoníku práce, analytické myšlení, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, dobrou znalost práce na PC (MS Office, Outlook), znalosti pracovněprávní problematiky příspěvkových organizací, orientace v oblasti zdravotnictví, znalost práce v programu VEMA výhodou.

Profesní životopisy zasílejte na personalnizzshmp.cz