Náplň práce

Zajišťování provozu PC aplikací pro vkládání a zpracování informací a dat z prvotních dokladů; zodpovědnost za zpracování podkladů pro fakturaci výkonů v oblasti přednemocniční neodkladné péče pro potřeby účtování zdravotním pojišťovnám, správné pořizování dat ze záznamu o výjezdu; kontrola a vyhodnocení validity zadaných dat z výjezdů RZP.


Nabízíme

Pracovní úvazek na 1,0, flexibilní pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění/volnočasové poukázky, Multisport kartu.


Požadujeme

ÚSV s maturitou – zdravotnické vzdělání podmínkou, znalost práce na PC, komunikační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, praxe na obdobné pracovní pozici výhodou.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Profesní životopisy zasílejte na personalnizzshmp.cz