Vaší náplní práce bude

  • sledování a analýza parametrů kvality, vizualizace a reporting
  • administrativní podpora chodu pracoviště kvality
  • evidence nežádoucích událostí a neshod, spolupráce na vyhodnocování a kořenových analýzách
  • správa systému řízení rizik
  • spolupráce při implementaci legislativních požadavků, norem a akreditačních standardů do procesů organizace
  • spolupráce ve správě interní řízené dokumentace
  • administrativní podpora interních a externích auditů kvality
  • spolupráce při tvorbě a plnění programu zvyšování kvality

Požadujeme

  • VŠ bakalářské, VOŠ, SŠ s maturitou
  • dobrá orientace v prostředí Windows
  • perfektní znalost MS Office 365 – zejména Word, Excel
  • pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
  • zkušenosti se systémy kvality ve zdravotnictví výhodou
  • praxe v administrativě zdravotnického zařízení výhodou

Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, penzijní pojištění, MultiSport kartu a další benefity.

Úvazek minimálně 0,75 v jednosměnném provozu.

Nástup dle dohody.

Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz