Vaší náplní práce bude
- sledování a analýza parametrů kvality, vizualizace a reporting
- administrativní podpora chodu pracoviště kvality
- evidence nežádoucích událostí a neshod, spolupráce na vyhodnocování a kořenových analýzách
- správa systému řízení rizik
- spolupráce při implementaci legislativních požadavků, norem a akreditačních standardů do procesů organizace
- spolupráce ve správě interní řízené dokumentace
- administrativní podpora interních a externích auditů kvality
- spolupráce při tvorbě a plnění programu zvyšování kvality
Požadujeme
- VŠ bakalářské, VOŠ, SŠ s maturitou
- dobrá orientace v prostředí Windows
- perfektní znalost MS Office 365 – zejména Word, Excel
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- zkušenosti se systémy kvality ve zdravotnictví výhodou
- praxe v administrativě zdravotnického zařízení výhodou
Nabízíme
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, penzijní pojištění, MultiSport kartu a další benefity.
Úvazek minimálně 0,75 v jednosměnném provozu.
Nástup dle dohody.
Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz