Náplň práce

Zpracování a evidence doručené a odesílané korespondence včetně kontroly, úprav, třídění a ukládání. Vedení agendy elektronické spisové služby (e-spis), příprava grafických a statistických podkladů pro potřeby sekce, vedení evidence poděkování a pochval a s tím spojené administrativy. Zajišťování specializované organizační a koordinační činnosti, řešení běžné administrativy sekce a komunikace s žadateli o zdravotnickou dokumentaci.


Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, pružnou pracovní dobu, stravenky, volnočasové poukázky/penzijní pojištění a další benefity. Nástup dle dohody.


Požadujeme

Úplné středoškolské vzdělání s maturitou, praxi v administrativě s upřednostněním praxe asistenta/ky – správa agend včetně archivace, velmi dobrou znalost práce na PC (Word – samostatná tvorba dokumentů, Excel – tvorba tabulek a grafů, Outlook, Internet), pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti. Základní znalost AJ a práce s elektronickou spisovou službou výhodou.

Práci na plný pracovní úvazek.

Profesní životopisy zasílejte na personzzshmp.cz