Vaši náplní práce bude
- zajištění plynulého chodu kanceláře
- administrativní a organizační podpora nadřízeného
- vedení agendy elektronické spisové služby (e-spis) – přijímání a odesílání elektronické pošty včetně datových schránek
- vedení svěřené agendy, zajišťování správy dokumentů – třídění, předávání, archivace
- evidence dovolených, DPN a OČR zaměstnanců
Požadujeme
- ÚSO s maturitou
- praxi v administrativě na pozici asistentky – správa agend včetně archivace
- velmi dobrou znalost práce na PC (Word – samostatná tvorba dokumentů, Excel – tvorba tabulek a grafů, Outlook, Internet)
- pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
- práce s elektronickou spisovou službou (e-spis) výhodou
Nabízíme
Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, penzijní pojištění a další benefity.
Práce na plný pracovní úvazek.
Nástup možný dle dohody.
Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz