Vaši náplní práce bude

  • zajištění plynulého chodu kanceláře
  • administrativní a organizační podpora nadřízeného
  • vedení agendy elektronické spisové služby (e-spis) – přijímání a odesílání elektronické pošty včetně datových schránek
  • vedení svěřené agendy, zajišťování správy dokumentů – třídění, předávání, archivace
  • evidence dovolených, DPN a OČR zaměstnanců

Požadujeme

  • ÚSO s maturitou
  • praxi v administrativě na pozici asistentky – správa agend včetně archivace
  • velmi dobrou znalost práce na PC (Word – samostatná tvorba dokumentů, Excel – tvorba tabulek a grafů, Outlook, Internet)
  • pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
  • práce s elektronickou spisovou službou (e-spis) výhodou

Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, penzijní pojištění a další benefity.

Práce na plný pracovní úvazek.

Nástup možný dle dohody.

Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz