Vaší náplní práce bude

  • administrativní zpracování agendy oprav na vozidlech včetně zpracování, komunikace a kompletace faktur pro finanční účtárnu
  • administrativní zpracování požadavků na zajištění náhradních dílů a příslušenství pro Dopravní oddělení
  • práce s Fleet systémem na denní bázi
  • spolupráce při inventuře skladu

Požadujeme

  • ÚSV s maturitou
  • praxi v administrativě
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office
  • organizační a komunikační schopnosti
  • řidičský průkaz skup. B výhodou

Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, penzijní pojištění a další benefity.

Práce na plný pracovní úvazek.

Místo výkonu práce: Kundratka 1951/19, Praha, Libeň.

Nástup dle dohody.

Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz