Vaší náplní práce bude

  • koordinace činností s externími dodavateli při dodávkách a servisu, spolupráce na výběrových řízeních
  • zodpovídat za včasné objednání a provedení předepsaných kontrol u zdravotnické techniky
  • administrativa objednávek
  • vedení záznamů o provedených kontrolách a servisu v databázi zdravotnických přístrojů a měřidel, včetně vystavování protokolů, vyřazování apod.

Požadujeme

  • VŠ v oboru Biomedicínské inženýrství nebo Biomedicínská technika, případně odborná způsobilost k výkonu povolání biomedicínského technika dle zákona č. 96/2004 Sb.
  • odborná způsobilost dle dřívější vyhl. č. 50/1978 Sb. (nyní nová legislativa, jmenovitě zákon 250/2021 Sb. s příslušnými prováděcími předpisy – NV 194/2022 Sb.)
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
  • řidičské oprávnění skup. B
  • komunikativnost, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
  • znalost anglického jazyka a praxe v oboru výhodou

Nabízíme

Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, penzijní pojištění, MultiSport kartu a další benefity.

Místo výkonu práce: Nad Malým Mýtem 1856/2c, Praha 4 – Braník

Práce na plný pracovní úvazek.

Nástup dle dohody.

Profesní životopisy zasílejte na: personalni@zzshmp.cz