Zaslání pochvaly, poděkování, podnětu

Pochvala nebo poděkování je pro nás jedním z nejdůležitějších prvků pro vytváření kladné a otevřené atmosféry v naší organizaci. Díky ní cítí naši zaměstnanci uznání za náročné poslání, kterým pomoc a zachraňování lidských životů je a vede k pozitivní motivaci do další práce.

Pokud jste byli spokojeni s péčí, přístupem či chováním našich zaměstnanců a chtěli byste je pochválit anebo jim poděkovat, využijte prosím námi nabízené možnosti zaslání ocenění práce našich zaměstnanců prostřednictvím níže uvedeného formuláře.

Tento formulář zároveň slouží pro zaslání Vašich podnětů k naší práci, které jsou pro nás cenným vodítkem v procesu kontinuálního zvyšování kvality námi poskytovaných služeb nejen při poskytování přednemocniční neodkladné péče, ale i ve všech podpůrných a souvisejících procesech.

Zaslání pochvaly, poděkování, podnětu

Zaslání stížnosti

Stížnost je vyjádření Vaší nespokojenosti, výhrad či nesouhlasu proti postupu Zdravotnické záchranné službě hlavního města Prahy (dále jen „ZZS HMP“) při poskytování přednemocniční neodkladné péče a proti činnostem s ní souvisejících.

Způsoby podání stížnosti:

  • elektronicky do níže uvedeného formuláře;
  • písemně na adresu Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy, Korunní 98, 101 00 Praha 10;
  • emailem na adresu: pravnizzshmp.cz

Stížnost může podat:

  • pacient, zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta;
  • osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel;
  • osoba zmocněná pacientem;
  • právnická osoba (např. smluvní dodavatelé či smluvní zdravotní pojišťovna apod.).

Písemná žádost musí být čitelná, srozumitelná a z obsahu musí být zřejmé, čeho se týká.

Fyzická osoba uvede ve stížnosti jméno, příjmení, popř. datum narození, podpis a místo trvalého pobytu, popř. i jinou adresu pro doručování písemností (kontaktní adresa).

Právnická osoba uvede ve stížnosti svůj název nebo obchodní firmu, identifikační číslo nebo obdobný údaj a adresu sídla, popř. jinou adresu pro doručování.

Zaslání stížnosti
5 + 2 =
Přijaté pochvaly a poděkování
Chci poděkovat posádce sanitky, za její vysoce profesionální přístup ke klientovi. Ujala se manželčiny maminky a svým přístupem dodali klid pacientce. Takto si představuji profesionální služby.

Moc děkujeme. Ondřej.

Dobrý večer, chtěl bych touto cestou poděkovat RZS č. 145, která zasahovala dne 6.8.2017 v křižovatce ulic Pařížská x Břehova, Praha 1. Jsem zasahující policista (vyškolený CLS zdravotník), kdy jsme si všimli ležící zraněné osoby. Při základní prvotní pomoci přijela zmíněná RZS č. 145. Kluci byli velmi profesionální i empatičtí jak k pacientce samotné, tak spolupráce mezi RZS a PČR je většinou na profesionální úrovni. O to víc nás potěšilo, když náš operační důstojník vyjádřil přes operační kanál vzkaz od záchranářů, že děkují za perfektní práci. Toto nás potěšilo a nutí nás to se více vzdělávat v poskytnutí přednemocniční péči. Také chceme poděkovat za desinfekci rukou našich členů SPJ. Uvedením záchranářům prosím, poděkujte.

prap. Roman N. SPJ Praha


Dobrý den, chtěla bych moc poděkovat Vašim zaměstnancům, Dispečerce, která mě dnes dokázala po telefonu zklidnit a nechat si vysvětlit problém, ale moje poděkování patří zejména MUDr. Švorčíkové a záchranáři, který ji doprovázel. Paní doktorka byla velmi milá, empatická a velký profesionál. Její lidství a ochota se projevila i tím, že po své návštěvě se zabývala mým problémem, zjistila informace, které jsem o mamince neměla a ještě jednou zavolala a telefonicky mi poradila jak řešit péči o umírající matku, když mi zastupující praktická lékařka nepomůže. Díky jejímu přístupu jsem získala potřebný klid a rozvahu pro další náročné ošetřování umírající maminky. Proto ještě jednou děkuji a jsem moc ráda, že takoví lékaři u Vás pracují.

Ludmila

Dobrý den, ještě jednou děkuji profíkům od vás, kteří mi včera (1.8.) okolo 15:30 přijeli pomoc. Z Radhošťské mě vzali do Vinohradské nemocnice se zvracením a hyperventilací. Nakonec to opravdu nic nebylo. Děkuji, že nám nevyčítali, že jsme volali, i když vlastně o nic nešlo. Děkuji za to, jak se mě snažili rozptýlit a s jakým nadhledem pracovali. Skoro bych napsala, že rádi příště zavoláme zas, ale spíš doufám, že vás hned tak potřebovat nebudeme. 🙂

Děkuji. S pozdravem Anna

Dobrý den, rád bych touto cestou poděkoval posádce, která dne 20.7.17 ošetřila a posléze transportovala mou babičku do nemocnice. Do teď jsem se v českém zdravotnictví s takovou mírou profesionality a lidskosti ještě nesetkal.

Děkuji. Petr


Dobrý den, děkuji za neuvěřitelně lidský, citlivý a milý přístup při výjezdu k mé mamince dnes, tj. 17.7. Všichni se chovali nejen profesionálně, ale i ohromně lidsky.

Děkuji Ivana.

Dobrý den, chtěla bych Vám tímto moc poděkovat za profesionální jednání a příkladný přístup Vašich pracovníků. Dne 12.1 letošního roku jsem uklouzla na dvoře a způsobila si velmi vážný úraz pravé ruky, byla jsem 12 dní po porodu císařem, takže to pro mne byla opravdu těžká situace. Záchranka přijela rychle a pracovníci byli velmi milí, profesionální, uklidnili mne a pomohli.

Děkuji Magdaléna.

Hezký den, děkuju týmu, který mě v sobotu 8.7. vezl z Michle. Byli jste skvělí, sehraní, rychlí a přitom klidní – i v mém \“skorokomatu\“ byla vaše týmovost lepší, jak ta kapačka :o).

Ještě jednou díky, Hanka.


Dobrý den, ráda bych tímto způsobem poděkovala posádce sanitky, která převezla mého 2 letého synka dne 11.7.2017. Zranil se při pádu na hlavičce, tekla mu krev a já i on jsme byli celkem otřesení. Pánové, jejichž jména jsem si v tom zmatku samozřejmě nestihla zjistit, mě i jeho naprosto dokonale uklidnili. Chovali se neskutečně mile, empaticky a zároveň profesionálně. Ráda bych jim touto cestou opravdu moc poděkovala, hrozně moc mi v této nepříjemné situaci pomohli. Přeji jim do budoucna jen to nejlepší a ještě jednou moc děkuji za sebe i za svého syna Kvida.

Radka.

Dobrý den. Vyslovuji … vděk, obdiv, poděkování, úctu … nevím jaké superlativy ještě užít. Komu? Vím jen jméno Tatiana. Snad velitelka prvního vozu, který na zavolání přijel až na okraj Klánovic k mému popálenému 5-ti letému vnukovi. Jak byli všichni ohleduplní k zmatkující 70 -ti leté babičce. Paní Táňa pak komunikovala již za jízdy s dcerou, která čekala v Praze v nemocnici. I ona vyslovuje obdiv nad empatií záchranářky. Já jsem se s něčím takovým ještě nesetkala. Dík patří samozřejmě i všem dalším členům zásahu (přijela ještě druhá sanita). A pak že je naše zdravotnictví špatné.

Díky všem. S pozdravem Miroslava.

Dobrý den, moc bych chtěla poděkovat mladé, sympatické posádce, která přijela k mojí mamce v sobotu 8.7.2017, za maximálně empatický přístup i za ztížených podmínek. Mamka má tříštivou zlomeninu v dolní části stehenní kosti, již je po operaci a také děkuje.

S pozdravem Milada.


18.6.2017 zasahovala Rychlá záchranná služba u nás doma při náhlé alergické reakci mého syna. Přijeli do 5 minut, byli absolutně profesionální, velmi milí a hlavně jednali na 100 %.

Moc děkuji, Lucie.

Dobrý den, ze dne 17.6. na 18.6. pro mě přijela záchranná služba do restaurace ve Vodičkové ulici. Jsem jim vděčná za pomoc. Na místě byli rychle a byli milí. Jeden ze záchranářů na mě mluvil klidným hlasem a povídal si se mnou, asi abych byla klidná, pomohlo mi to. Máte suprové záchranáře :).

Velké díky, Jitka.

Dobrý den, rád bych velmi rád poděkoval posádce vaší záchranky. Bohužel, neznám jejich jména, ale rád bych jim osobně vyjádřil svůj dík. Stalo se tak v pátek 16.6.2017 v Újezdě u Průhonic.

Děkuji vám velice, Alexander.